• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Hjälp...rädd för inkassobolagen

Helmer

Kunnig medlem
Poäng: 397
Blev medlem
21 Februari 2018
Meddelanden
213
Mottagna reaktioner
213
Poäng
397
Jag har ju så sjukt många långivare, både snabblån och etablerade banker som Ica, marginalen, forex, collektor och remember så någon av dem borde väl skicka till kfm omgående tänker jag. Jag kommer nog gå emot min budget och skuldrådgivare och betala det jag kan till kfm så länge som möjligt.
Du verkar ha lån hos "alla" precis som mig. Ponera att jag fick betala 500kr/månad till var och en till ett minimum, det skulle bli närmre 20K/månaden. Som arbetslös med 0 kr i tillgångar utöver vanlig heminredning och en gammal skitbil och sedan en tid tillbaka 11,5K/månad till hyra o mat så var jag nödgad efter år av kamp att släppa allt. Kraschat ekonomiskt!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Pårättväg.

V.I.P
Poäng: 407
Blev medlem
24 Augusti 2016
Meddelanden
483
Mottagna reaktioner
222
Poäng
407
Då har du nog fler än jag, utgifter på totalt 53500 innan mat och bränsle till bilen.
 

Helmer

Kunnig medlem
Poäng: 397
Blev medlem
21 Februari 2018
Meddelanden
213
Mottagna reaktioner
213
Poäng
397
Då har du nog fler än jag, utgifter på totalt 53500 innan mat och bränsle till bilen.
Oj det är verkligen supermycket. Din summa motsvarar min lönt före skatt på mitt förra jobb. Hur f-n fixar du det där varje månad? Ta nya lån för att betala till gamla lån? Jag höll på så på slutet.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp